Veelgestelde vragen
Leveringen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
DOOR COVID-19 KAN ER VERTRAGING ZIJN OP HET LEVEREN VAN BESTELLINGEN.
Vanwaar vertrekt mijn bestelling?
Wij verzorgen het inpakken en verzenden van je producten zelf.
Mijn bestelling is niet aangekomen! Wat nu?
Kan ik mijn bestelling traceren?
Ja, bij het plaatsen van een bestelling, ontvang je van ons een traceercode.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzendingen binnen België kosten €6,75
Naar welke landen lever je?
We leveren bestellingen naar België en Nederland.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Zeker! Duid deze optie aan bij het afrekenen en dan krijg je van ons een bevestiging wanneer het product klaar is voor ophaling.
Bestellingen
Waar worden de producten geproduceerd?
We werken samen met enkele uitmuntende groothandels om producten van hoge kwaliteit te kunnen voorzien!
Ik ontving een verkeerd/gebroken product, wat nu?
Het spijt ons dat je een verkeerd of gebroken product ontvangen hebt!
Retour
Accepteren jullie retourzendingen?
Op dit moment kunnen we geen retourzendingen aanvaarden.
Doen jullie aan terugbetaling?
Wij doen niet aan terugbetalingen. Een oplossing die wij bieden is shopkrediet, waarmee u een nieuwe aankoop kan doen in de (web)winkel.